Färdigt skapande

Igår lovade jag att det skulle komma lite bilder på projekt som jag håller på med och jag måste ju hålla sånt så först är det ju på min lovely jacka! Som jag trivs väldigt bra i, framför allt tillsammans med mina nya skor och mina söta rosetter which I adore!



Framirfån



Bakirfån



Ärmen!

Idag har jag haft den på mig medan vi sålde lotter till vår modevisning, vi behöver bli lite sponsrade. Och jag var så nökd och kände mig så fin och tydligen tyckte andra det också för jag fick massor av komplimanger! Tänk vad sånt gör dagen bra.

Sedan skulle ni få se blusen jag gjort, tyvärr glömde jag fota baksidan som också är vldigt fin med ett litet ok med rynk under. Men ni får inbilla er det.



Den har inga knappar utan man ska knyta ihop den



Är ganska nöjd faktiskt!

Sen tog jag bilder på min rosett men de lyckades jag tydligen radera så det får bli ett senare inlägg. Så himla typiskt. Men ikväll/natt ska vi (i klassen) dygna i sysalen så jag antar det finns ett nytt tillfälle för fotografering och producering såklart!

Annars så letar jag låtar till modevisning, men tydligen är det svårare än jag trott. Trodde att nästan låtar blivit remixade men tji fick jag. Hoppas att jag hittar nått iaf. Säg till om ni vet någon bra remixad sommarlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0