Skola

Klockan är 11.20 och nu är det lunch, jag som precis ätit frukost. I morse kunde jag helt enkelt inte gå upp! Efter att ha suttit uppe till två var det oundvikligt med huvudvärk 07.10. Så nu har jag suttit i allrummet och spelat kort sen 09.50. Mycket effektiv dag so far. men nu tänkte jag börja göra lite research till min lilla kollektion. Jag har ju egentligen redan bestämt vad som ska inspirera men jag har börjt bli lite osäker på vissa plagg att jag ändå känner behovet. Igår hade vi en gästlärare som heter Anna Kollberg som jobbat för massa olika stora modeföretag som tex. Stella McCartney! Hon pratade väldigt mycket om förarbetet inför en kollektion, något som inte jag alls lagt ner någon tid på. När jag kommer på en idé så kör jag på den, de kläder som först kommer upp i huvudet blir det oftast också som jag gör. Men nu så känner jag lite av stressen inför att göra klart allt och det gör att jag endast ser problemen eller svårigheterna med vissa plagg att det blir svårt att börja. Så nu ska jag spåna lite till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0