Vårsta våren

Jag kan inte hjälpa det men jag har sånna vårkänslor! Det började med vårnyheterna i affärerna och nu min planering. Jag ser så mycket fram emot lovet med allt jag ska göra; åkta till Sthlm och träffa pappa, träffa Emilia, gå och kolla på Bäckmans, åka till Örebro (bokat), bada på Centralbadet med Hanna och bara vara ute och najsa! Senare i vår så ska jag till Oslo och söka jobb och jag har bokat biljetter till det hela, 11,5 timmar dit och 13,5 timmar hem, lovely. Jag känner mig så pepp! Jag har ju faktiskt tagit ett litet steg ur mig själv nu, nu gäller det bara att veta vart jag ska gå.. hjälp?

Sen känner jag såhär, vi ska ha en utställning med klassen v. 9 på Kulturmagasinet i Sundsvall. Till en början hade jag lite ångest över  hur jag skulle lösa projektet, men nu, tack vare Linn så blev livet lite lättare. Vårt tema är att vi ska utgå från ett fotografi som vi tagit i Sundsvall (eller någon annan tagit). Det enda fotot jag hade var på ett försörstört element som inte passade ihop med något jag hade. Men det fotografiet jag fått tag på nu passar väldigt bra ihop med mina kläder så det känns bra, det enda jag behöver göra nu är väl kanske en imageboard för att få en liten helhet på de hela.

Med livet framför mig borde jag gå och skissa.

Måste bara tillägga att idag har jag sånt jäkla flyt, nu har jag börjat skriva på mitt personliga brev (vilket suger att göra) och börjat komplitera mitt CV, it feels good!

Kommentarer
Postat av: Maja

är lite avis på dina framtidsplaner ;) förresten tror ja ditt utställningsgrej kommer bli skitbra, skötn att slippa se dig så uppgiven längre haha.

2010-02-17 @ 21:45:56
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0