Vintersjuk

Är det inte typiskt? Efter att ha kommit hem ifrån en trevlig lördag och söndagmorgon  hos min käre far beslutade jag mig för att ta tag i allt jag hade kvar i sysalen. Det blev två stor akoppar kaffe och en kväll somvarade till kl 03-04. Vid den tiden kände jag mig ganska yr och lite illamående men tänkte att det berodde på bristen av sömn. Tyvärr var det inte så utan igår bliev jag sängliggandes hela dagen men en hink bredvidd, inte direkt en favorit måndag.

Så både gårdagen och idag har varit riktigt tråkiga. Men idag har jag kunnat äta och sitta upp så bättre blir det. Det mest sorgliga med den här dagen var dock när jag skulle ut och slänga sopor och tog en sväng om de isskulpurerande människorna. Det såg så himla kul ut, och lätt. Folk hade kommit så otroligt långt på bara en och en halv dag!

Klockan är kvart över sju o h jag ska nog gå och lägga mig, vill så gärna vara med i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0