+ 8°

Igår var det helt underbart! Det var lite som om man kom till himlen, solen sken på en klarblå himmel och det var varmt. Den senaste veckan har det funnits ett par stycken lyckostunder och konstigt (men bra) nog har jag lyckats spenera dem med Fanny och Putte. Så igår satt vi nere vif skolhuset lutade mot en snöhög och solade. det är lite lustigt att ligga på ett liggunderlag med täckbrallor men sen bara ha t-shirt och kofta och steka. Men det är också det som får en att komma ihåg att man är i norrland.



Detta är dagens låt, känner att Billie the Vision är lite vår och det funkar för mig mer än väl



Sånna här dagar längtar man inte hem



Putte och Fanny ligger i solen som om de inte kunde annat



Ahh så himla härligt!

Annars har det blivit väldigt mycket mycket träning, Norgenervositet och väldigt lite sömnad. Eller ja sömnad när det gäller min kappa, det är som om det inte riktigt finns utrymme i mitt huvhud och speciellt inte när det verkar som om jag måste sprätta upp massor av sömmar och göra nya insnitt för att minska midjevidden. Det suger.

Nu när det blivit så varmt ute har ju våra iskulpturer börjat ändra form. jag och fanny var inne i vår lilla lburint och kikade på konsverken. Min och Puttes Isprinsessa hade tappat lite i vikt.



Jag menar den är så liten, innan var den tjockare än min fot!
Armarna hade också blivit supersmala, det enda som egentligen var som förrut var den massiva kjolen som var täckt av ett fint litet lager snö, den var finare nu!



Den lille lille foten (gärna med dansk dialekt)

Annars idag har jag gymmat, första gången på säkert 8 månader. jag som var su effektiv där ett tag. men var kul, nästa gång får jag dock ta i lite så jag blir trött!  Annars blir det väl lite mer jobbsök och jobbångest, halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0