Hemma igen, till mina fina vänner

Vaknade ju upp hos Kajsa i morse med frukosten serverad och allt. Sen blev det nybakta kakor och livet lekte. Efter det blev jag trött och Kajsa och Ola pigga så jag sov och de stack ut och sprang. Jag har sovit hela förmiddagen och det var helt underbart. I ett härligt hem där man har tillåtelse att vara sig själv. Vid halv fem sen kom Putte och hämtade mig, hurtbullen hade tränat gymnastik hela dagen och kommer få kramp i hela kroppen i morgon, stackaren (HAHAHA)

På vägen hem fick vi möjlighet att gå igenom hela Oslogrejen och det var riktigt skönt att få prata av sig, vänner är fan bra att ha! När jag sen kom hem möttes jag av fanny som klamrar sig runt mig och det , det är inte illa.

På resan till och från oslo har jag ritat lite och och jag tänkte dela med lite av det.



Försökte rita lite i andra rörelser än bara vanliga rakt upp och ner, med blandade resultat.









Detta är jättegamla bilder, kanske sen första året på gymnasiet men jag hade kvar dem på min mobil och det visade sig vara rätt kul att rita av.

s
Sen försökte jag rita av Klara när hon var nått halvår, det var sjukt svårt att få det att likna en bebis. det ser mer ut som en liten gubbe.



Det blev inte så himla likt men det är första gången jag ritar en bebis.

Nu är det natten och jag ska få sova i min egen säng. I morgon bär det av till att hämta bussen och sen plocka ner utställningen på Kulturmagasinet i Sundsvall. Hoppas den varit uppskattad av besökarna och att det inte finns alltför många visitkort kvar!

Kommentarer
Postat av: Lukas Adner Wallander

Grymt häftiga bilder :))!

2010-04-21 @ 01:37:27
Postat av: Johanna

Tack!! Hahaha kanske lite mycket naket bara :O

2010-04-21 @ 11:18:38
URL: http://liteninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0