Resfeberns maximum

Det är nu det, jag vet att när klockan ringer i morgonbitti kl. 05.00 kommer jag vakna med ett ryk och hoppa ur sängen och inte ha en aning om vad jag ska göra. Suck, de senaste nätterna har jag drömt massor av saker, jag tex. tillsammans med Fares Fares häromnatten när jag var i en gammal tjejkompis kropp. Märklig dröm men den var relativt bra.

Nu håller jag i alla fall på med packningen och såklart får inte allt plats, samma visa varje gång! Men mina vänliga "hyresvärdar" hyser mig till mitt behov. Nu ska jag försöka fylla den lilla MP3n jag fått låna av Putte med kanske 25 låtar jag inte tröttnar på.. lyckat!

Jag hoppas verkligen att det här blir lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0