Halleluja!

Yes man! Nu är jag Photoshop CS5 rikare! Och jag har redan hunnit göra en imageboard som jag totaldog på förra gången jag försökte eftersom det hela stängdes ner när jag var klar. Jag kan inte påstå att jag är särskillt bra på det, eller hellr tycker att det är jättekul men nu an jag i alla fall jobba med det. Och det innebär ocks¨å att jag kanske kan göra en broschyr trots allt!



Vad går du för känsla? Vilken typ av kläder ser du framför dig?

Sen blev jag väldigt glad idag när Verre frågade om jag vill gå modell för henne, klart jag vill! Blev så himla glad att någon frågade, hoppas det funkar nu med gåschemat. Måste lägga till bara att LillLinn hjälpt mig ,ed att skapa en logga, problemet är bara att alla olika hon gjorde var fantastisk fina så jag har ingen aning om vilken jag ska välja.



Vilken tycker du?

Det är egentligen massor som händer om dagarna men det är som om jag inte orkar lyssna. Men något som jag berkligen ska lyssna på är mentalaträningen och det tackar jag Maja för!

God natt!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Jag tycker den stora längt till höger. Man ser den gärna :-).

Kram

2010-05-05 @ 06:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0