Lite tidigare kanske lite bättre

Klockan är ändå 23.10 trots att jag gick upp strack efter 22, vad hände med min tidiga kväll? Jag ska i alla fall lägga mig nu, jag är positivt inställd (trots att Alice nästan dränktes i min jeansjack) för jag har sytt klart tereses out-fit och den är så himla söt! Så nu är nästa steg inför i morgon att göra klart Alices tubtopklänning, fixa en kjol med topp eller klänning till Charlotta, en kjol till Alice 2 och fixa klart byxdressen. Det må vara mycket men tack och lov jobbar jag med trikå nu.

Ikväll har jag också nästan lär mig hjula, efter 20 år har jag alltid varit sämst men nu kom jag nästan helt runt. jag har också flygit med petra, gjort stolen med Linn och sjort något annar akrobatiskt trick med Putte. En ovanligt aktiv aktivitet nu för tiden. Det resulterade dock i en stäckning under rumpan, men vad gör det väder var supervart (säkert närme 20 grader) och jag fick kyckling av Putte.

Nu är det bed time och jag ska vakna superdupermegapigg! (taiträ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0